Amintiri si prietenii pentru o viata cu Work and Travel

Work_and_Travel_Vacante_Speciale_05-768x482

Sursa Foto: Work and Travel

Toata copilaria mea am cutreierat Romania in lung si-n lat. Parintii imi faceau vacantele la munte si la mare, in fiecare an. Am vazut multe locuri din tara, de care unii poate nu au auzit. Insa cand am ajuns la facultate simteam nevoia sa sparg acest tipar si sa ies din granitele Romaniei. Microbul calatoriilor fusese invatat de mica, acum nu mai trebuia decat sa il extind peste Ocean. Aveam un coleg mai mare care imi tot zicea ca isi facuse vacanta in America prin programul work and travel si imi tot lauda experienta, incat am zis sa incerc si eu marea cu degetul, sau mai bine zis Oceanul. Stiam ca imi va fi dor de parinti si de vacantele prin tara mea, dar mi-am zis ca voi mai avea astfel de intalniri de familie tot restul vietii mele. Si unde mai pui ca as fi exersat engleza, pe care am invatat-o la foc continuu pentru facultatea de limbi straine, pe care am abandonat-o pentru regie de film.

Am cautat vacanta cu work and travel. Vroiam sa am si un job intr-o locatie exotica de langa ocean, dar si posibilitatea de a calatori cat mai mult, de a ma distra si de a trai toata experienta visului american, de care tot auzeam, de mica, prin filme. Urma sa am propriul meu film american, o pelicula in care eu sa fiu scenaristul, actorul si regizorul. Si daca tot am fost pasionata de filme toata viata mea, am stiut imediat in ce domeniu vreau sa capat experienta americana: film. Intotdeauna am visat sa fiu pe platourile de filmare in care au fost vedete grele ale cinematografiei de peste ocean si sa iau masa in restaurantele pe care le vedeam prin filme. Asa ca am cautat un job la studiourile Universal, pe CND Vacanțe Speciale.

Destinatia speciala: Los Angeles

1239928_623577684360126_1177279721_n

Sursa Foto: Facebook Vacante Speciale – Work&Travel Agency

Planul fusese asternut pe hartie, mai trebuia sa ma prezint la sediul agentiei Work and Travel si sa obtin toate actele necesare, pentru ca apoi sa stau confortabil in avion si sa privesc cum trec peste Ocean. Totul a decurs repede si simplu si pana sa imi dau seama eram deja in avion, entuziasmata, privind, Atlanticul.

Nici nu iti poti imagina ce simti atunci cand pasesti pentru prima data in America. Cat entuziasm, cate sperante si cate planuri. Nu stii ce sa vizitezi mai repede si iti treci pe lista o multime de locuri, ca nu sti cand mai ai ocazia sa le vezi. Neaparat, dar neaparat in capul listei mele se afla, bineinteles, Hollywood, unde aveam sa imi si petrec o mare parte din vacanta speciala pentru studenti.

Daca nu stiai, nu poti face poze cu literele Hollywood de pe dealul din apropiere. Nu poti merge nici cu masina, nici pe jos. Poti insa sa urci dealul pe Beachwood Canyon Drive de pe Franklin Avenue si poti face o poza de la jumatatea drumului.

Work_and_Travel_Vacante_Speciale_11-768x1024

Sursa Foto: Work&Travel

Nu am ratat nici celebrul Walk of Fame de pe Hollywood Bulevard. Acolo mai poti face poze cu personaje care mai de care mai ciudate, care iti cer vor cere bani sa te fotografiezi cu ele.

Nu am uitat nici de cei dragi de acasa. Am cumparat cate ceva pentru fiecare de pe Melrose Avenue. M-am plimbat si pe Rodeo Drive, unde se afla toate magazinele de firma si unde fac cumparaturile toate vedetele din L.A.

Nu am uitat de hobby-uri. Am plutit pe valuri mici, incercand sa fac surf, am mers cu hidrobicicletele si am alergat in Parcul Runyon Canyon.

Nu am putut pleca nici fara un bronz perfect, incercand fiecare plaja din Malibu. Am pandit chiar casa Pamelei Andersen, care se afla langa plaja Zuma, poate, poate reusesc sa o zaresc. Apoi am savurat peste prajit de la Reel Inn, un loc incantator unde poti manca la mese de picnic si, in acelasi timp, poti admira Pacificul.

Este adevarat ce se spune despre Los Angeles. Aici nu te plictisesti niciodata. In fiecare zi din cele 3 luni, cat am stat in America, am reusit sa mai cunosc o particica din L.A. Oameni, locuri, peisaje, vise. Si nu am plecat cu mana goala: mi-am facut amintiri si prietenii pentru o viata. Este si motivul pentru care, la anul imi aleg o noua destiatie speciala din America si voi pleca tot prin CND Vacanțe Speciale. Deja am intrat pe site-ul Work and Travel Vacante Speciale si am ales orasul in care voi trai o mica parte din viata mea. Inca nu vi-l dezavalui. Voi veni direct cu povestea 🙂

Work_and_Travel_Vacante_Speciale_04

Sursa Foto: Work&Travel

Articol scris pentru concursul SuperBlog 2017.

 

Lasă un răspuns

