Muzica, acel ingredient care iti schimba viata

1399626_967044956656708_1362215273608415561_oE uimitor cum ne nastem cu simtul auzului, insa cu cel al vazului nu. Vedem in ceata pana ne obisnuim cu lumina. Insa auzim perfect inca din prima zi de viata. Auzim sunetele din jurul nostru si incercam sa ne obisnuim cu ele. La inceput e un zumzet, apoi incep din ce in ce mai mult sa se diferentieze. Muzica este printre primele sunete din viata noastra pe care le invatam. Este prima care ne alina, in special atunci cand mama ne canta inante de a ne adormi. De altfel, invatam ritmul muzicii inca dinainte de a invata sa mergem. Stiu asta pentru ca sunt un spectator al vietii fiicei mele. Ea danseaza in stilul ei stangaci, deocamdata, si inca nu se poate tine bine pe picioare. Numai cand aude muzica incepe sa se balanseze si sa rada uitandu-se la mine parca mirata de sunetul frumos care se aude. Urmaresc cum invata ea totul si imi dau seama ca muzica este o mare parte in viata noastra. De ar sti ea acum ca daca nu era muzica, nu ar fi existat. O sa afle la un moment dat. Acum insa, aflati si voi.

R2730db_ce1d34a0-8d9e-47b9-bf0c-8917addf7159

Edifier R2730DB

Inca de cand eram mica aveam o chemare nebuna de a dansa. Intotdeauna mi-am dorit sa iau lectii de dans si chiar sa particip la concursuri nationale si, de ce nu, la cele internationale. Obisnuiam sa inregistrez pe casete videoclipuri si sa invat diverse miscari. Totul pana intr-o zi, pe la 27 de ani, cand mi-am zis ca desi este tarziu pentru mine sa particip la concursuri, totusi trebuie sa imi satisfac dorinta de a invata latino, vals, tango sau dansuri romanesti. Asa ca m-am inscris la o scoala de dans mica si concheta. Am ales-o pentru ca proprietarul pune accent pe calitate. Este o persoana cu o mare pasiune pentru muzica. De altfel, toata sala este echipata cu sistemul audio monstru 2.0, Edifier R2730DB, care oferă o soluție Tri-amp cu trei căi. Totalul de 136 Watt creează un bass puternic și adânc, ceea ce te face sa simti muzica prin toti porii tai. Designul si materialele aduc un plus de calitate sistemului audio Edifier. Totodata, proprietarul salii pune accent si pe calitatea oamenilor, instructorul de dans avand o experienta mare in domeniu, fiind castigatorul mai multor concursuri nationale.

r2730db-1_1ea638cd-2a0f-48a7-9591-4642ebe889e6

Edifier R2730DB – compatibil cu Smartphone-urile

Daca nu stiai, acolo vin in cea mai mare parte fete. Asa ca exerseaza pe rand rolurile feminine si masculine, pentru a invata pasii. Singurii baieti veniti sunt aproape tarati acolo de prietenele lor si vin in mare parte pentru a invata pentru ziua nuntii. Doar cativa “rebeli” vin pe cont propriu. Fiecare are un partener stabilit de la inceput. De obicei te uiti in stanga sau in dreapta, te vezi ochi in ochi cu vecinul si incepeti sa dansati. Grupele sunt stabilite inca de la inceput. Rar mai vin persoane pe la mijlocul lunii, asa cum a facut M. De la inceput a stat in celalalt capat al salii. L-ai fi vazut imediat, mai ales ca te obisnuiesti cu ceilalti colegi de dans. Venise sa se relaxeze dupa o zi de munca. Nu era genul macho man-ilor care trag de fiare in fiecare zi. Dansul i s-a parut cea mai buna alegere pentru a face cat de cat miscare dupa o zi la birou. Trecu razant cu privirea sa isi vada colegii si se opri asupra mea. Cand dansa, din cand in cand ma privea cu coada ochiului. Stiu asta, pentru ca si eu faceam la fel. Peste doua zile ne-am vazut din nou. De data acasta se asezase in centrul salii. Eu tineam de locul meu cu dintii si nu am vrut sa renunt la partea dreapta a salii. Am inceput din nou sa dansam cu eleganta pe ritmurile muzicii, fiecare cu partenerul lui. Ora trecu asa cum a-nceput. Abia a treia oara si-a facut curaj sa se aseze langa mine si mi-a cerut sa dansam impreuna.

Cand te potrivesti cu cineva sti. Sti din primul moment in care va intalniti. De aici totul vine de la sine. La fel si conversatiile. Nimic nu este fortat. De atunci si pana acum au trecut cinci ani frumosi. Si culmea, dorinta pentru a merge la dansuri nu mai exista. Poate pentru ca dorintele pe care le avem in viata ne conduc catre oamenii care ni se potrivesc sau catre locurile in care ne simtim pur si simplu bine.

Articol scris pentru concursul SuperBlog2017.

Lasă un comentariu