Cum m-am apucat de băut cafea

“Faci cafeaua dimineața și o bei reîncalzită de trei ori abia seara” – este unul dintre motto-urile proaspetelor mămici. De altfel, cafeaua este unul dintre lucrurile care îți lipsește și îl tot amâni la nesfârșit, atunci când ai un mic omuleț pe lângă tine. Sorb în grabă din cană și îmi continui treburile, în timp ce mititica se agață de pantalonii de pijama. Îi fac și ei repede “cafeaua” ei din lapte praf și mergem în balcon unde stam liniștite, fiecare savurând licoarea ei de trezire. Ma uit la ea și îmi imaginez cum va fi când va fi mare, noi două stand aici pe balcon, savurându-ne cafelele și povestind. Atunci îi voi spune cum m-am apucat eu de băut cafea.

11741217_827188077330587_1315255617612649509_o

Sursa Foto: Facebook La Fantana Romania

La început nu mi-a plăcut. Era amară și nu înțelegeam ce le place așa mult adulților. Pe atunci aveam 5 ani. Am sorbit repede din ceașca bunicii înainte să mă vadă. Muream de curiozitate să știu ce mi se ascunde, să simt și eu pe buze ce beau adulții cu atâta poftă în fiecare dimineață. Peste ani și ani am tot încercat, dar de fiecare dată cafeaua bunicii mi se părea prea amară, până într-o zi când am primit un sfat bun, la o cafea. O colegă de serviciu mi-a recomandat să beau o ceașcă dimineață dacă vreau să am voce mai profundă la radio. Vocea mea era ca a unui copil, iar licoarea aceea neagră mi-a transformat ca prin minune glasul într-unul de adult.

cafea

Sursa Foto: Facebook La Fantana Romania

Atunci am început să testez mulțime de cafele pentru a găsi combinația perfecta pentru papilele mele gustative. Așa am aflat că savurarea unei cafele e o artă la fel ca a și preparea ei. Trebuie să găsești combinația perfectă asemenea unei amprente de-ale tale. La birou prefer monodoze de cafea, la care adaug lapte și zahăr după gust. Acasă îmi prepar cafea boabe pentru că îmi place mirosul ce se împrăștie prin toată casa. Cafeaua de la birou îmi place să o savurez alături de colegi, iar acasă prefer să o beau pe balcon, în răcoarea dimineții. Însă oriunde aș fi, trebuie să simt mai întâi mirosul îmbietor, apoi sorb ușor din licoarea caldă, iar restul zilei mele poate să înceapă.

17358565_1259958560720201_3592108668504326558_o

Sursa Foto: Facebook La Fantana Romania

Articol scris pentru concursul SuperBlog 2017.

Lasă un comentariu