Prima zi de naștere in stil Royal

Atunci când te gândești la prima zi de naștere a copilului tău îți vin în minte tot felul de idei care mai de care mai greu de pus în practică. Vrei baloane multe, confetti, clovni, loc de joacă, mâncare bună și mulți, mulți copii care să se bucure de toate acestea. Vrei să îi faci o amintire frumoasă copilului tău, dar și celor din jur. Vrei ca totul să fie memorabil.

1-Year-happy-birthday-vector-material

Sursa Foto: Google

Stabilește lista invitaților

Nu am vrut mulți invitați, ci doar pe cei mai importanți. Familia, în primul rând, apoi prietenii apropiați, care spre bucuria noastră au și ei copii la fel de mici, ce se pot bucura de toate surprizele. Am vrut lângă noi și iubita noastră numai oameni de suflet.

Locația – cea mai importantă alegere pentru a ne simți bine

Alegerea locației a fost ușoară. Știam de la ultimul teambuilding de Hotel Royal, după mine, cel mai bun în organizarea evenimentelor din Brașov. Hotelul este perfect în special pentru familiile cu copii, având un loc de joacă bine amenajat. Salonul de evenimente din Poiana Brașov poate găzdui nunți, botezuri sau zile de naștere. Are o capacitate de 150 de locuri și ai la dispoziție ecran de proiecție, videoproiector, flipchart, sonorizare și laptop, numai bune pentru a pregăti câteva activități pentru cei mici.

Nu am avut 150 de persoane, însă personalul hotelului a fost destul de amabil pentru a ne amenaja un separeu generos, în care să ne simțim lejeri și să ne bucurăm în familie de ziua de naștere a micuței Eve. Stabilirea meniului pentru adulți este întotdeauna simplu, însă pentru copii, personalul hotelului a pregătit mâncăruri speciale, meniul micuților culminând cu un tort frumos decorat și colorat, baby friendly.

Distracții pentru copii și adulți

E important să-ți faci invitații să se simtă bine la petrecere, dar și mai important este să-ți răsfeți odorul așa cum merită – în definitiv, e ziua lui, el ar trebui să fie vedeta. Chiar de la trezire i-am umplut pătuțul cu baloane, preferatele ei. Nu am văzut bucurie mai mare pe fața Evei, decât atunci când s-a văzut înconjurată de baloane. Nu știa pe care să îl prindă mai repede. O parte dintre ele au mers cu noi în separeul special amenajat. Tot acolo am pregătit câteva jucării, iar o domnișoară costumată în prințesă i-a distrat toată petrecerea. Le-a spus povești, le-a cântat, i-a angrenat în diverse jocuri și i-a pictat pe față.

Pentru adulți am pregătit un DVD cu toate momentele frumoase care au avut loc de-al lungul anului. Ne-am distrat copios, dar ne-au dat și lacrimile când am revăzut proiectate secvenţele unice ale primei băiţe, primilor paşi, mersul de-a buşilea sau stilul dezordonat de a mânca.

Imortalizarea momentelor

Pentru un astfel de eveniment memorabil am dorit ca fiecare dintre noi să fie fotograf. Am făcut rost de cateva aparate si le-am împărțit fiecarei familii invitate. La final, au ieșit o mulțime de fotografii personale, amuzante sau impresonante, care vor fi amintirile noastre pentru totdeauna.

Întregul eveniment a venit la pachet: locație, mâncare și activități. Totul a fost plănuit cu minuțiozitate împreună cu personalul Hotelului Royal și pot spune că a fost alegerea perfectă pentru o distracție garantă atât pentru noi, adulții, cât și pentru copii.

dsc_1095.JPG.1024x0

Sursa Foto: Facebook Hotel Royal

Articol scris pentru concursul SuperBog 2017.

 

2 gânduri despre “Prima zi de naștere in stil Royal

Lasă un comentariu